sobota, 14 maja 2016

Pasta do głębokiego oczyszczania twarzy przeciw zaskórnikom Ziaja - opinia

Witajcie!

O serii Liście Manuka firmy Ziaja , którą bardzo lubię pisałam już TUTAJ. Jeśli jesteście ciekawi to zapraszam do lektury :) Dzisiaj mam dla Was recenzję kolejnego produktu z tej linii, a mianowicie - pasty do głębokiego oczyszczania twarzy przeciw zaskórnikom.


Kosmetyk jest w tubce, którą wygodnie można postawić. Łatwe otwieranie - wystarczy otworzyć wieczko i wycisnąć produkt.
Stosowanie : Pastę należy wycisnąć na dłonie i umyć twarz przy użyciu wody i tyle. Bardzo prosta aplikacja.


Produkt, jak sama nazwa wskazuje, ma konsystencję pasty :) Jest ona dość rzadka, ale nie lejącą i można w niej wyczuć bardzo drobne ziarenka. W zapachu jest bardzo przyjemna, nie przytłaczająca - dokładnie taki sam zapach jak w reszcie serii.
Na zdjęciu poniżej widać jak wygląda produkt po wyciśnięciu z tubki i  rozprowadzeniu na dłoni.


Po zastosowaniu skóra jest oczyszczona, co da się odczuć :) Pasta reguluje też wydzielanie sebum i widocznie matuje. Mam często z tym problem szczególnie w strefie T i sprawdziła się pod tym względem bardzo dobrze. Jedynie na nosie skóra po dłuższej chwili znowu zaczęła się delikatnie błyszczeć. 
W dotyku skóra jest miękka, delikatna. Cera wydaje się świeższa. Mam wrażenie, że także wpływa na pory - po zastosowaniu stały się jakby mniejsze. Jedynym minusem jaki zauważyłam jest to, że przez swoją ziarnistą strukturę nie nadaje się do cery wrażliwej. Od razu po zmyciu twarz robi się czerwona, ale dzieje się tak oczywiście przy każdym tego typu pocieraniu skóry wrażliwej, więc to nie wada produktu :)

Na koniec jeszcze skład produktu.


Mi z tym produktem się bardzo dobrze współpracuje. Bardzo lubię całą tą serię i jestem zadowolona z tego zakupu.

Znacie tą pastę? Używacie? Czekam na Wasze opinie w komentarzach. Podzielcie się swoimi spostrzeżeniami :)

Pozdrawiam.

22 komentarze:

  1. Miałam tą pastę i byłam z niej zadowolona ;) fajnie oczyszczała twarz ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Miałam i jak dla mnie efekt jaki dawała ta pasta jest świetny ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Popieram ;) Daje takie przyjemne uczucie na twarzy ;)

      Usuń
  3. Sama nie używałam ale moje koleżanki są z jej działania zachwycone :) Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czyli coś w tym musi być jak wszyscy chwalą ;) Pozdrawiam również ;)

      Usuń
  4. U mnie ta pasta niestety się nie sprawdziła :<

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Każda cera w końcu reaguje inaczej i potrzebuje czegoś innego

      Usuń
  5. Mam cerę naczynkową więc trochę się jej boję używać ;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie będzie taki sam efekt jak przy wrażliwej. Czerwona buzia murowana ;)

      Usuń
  6. Odpowiedzi
    1. Cała seria tak cudownie, przyjemnie pachnie :3

      Usuń
  7. TO już kolejna pozytywna opinia o tym produkcie więc muszę chyba faktycznie wypróbować :)

    http://fashionsmachines.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sama też ją kupiłam pod wpływem wielu pozytywnych opinii i nie żałuję ;)

      Usuń
  8. Great post! Your blog is very nice..so, I following you now (n.4). Follow me back please? Have a nice day, Kisses

    http://myspaceofbeautybygiada.blogspot.it

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja z tej serii najbardziej polubiłam krem na noc z kwasem migdałowym :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiele dobrego o nim słyszałam,ale nie miałam jeszcze okazji sama go testować

      Usuń
  10. słyszałam już wiele opinii o tym produkcie, aż chyba wypróbuję ;)
    pozdrawiam cieplutko i zapraszam do mnie, będzie mi bardzo miło jeśli zajrzysz, zaobserwujesz xkroljulianx

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli się zdecydujesz to daj znać jak efekty :)

      Usuń