piątek, 29 stycznia 2016

Liście Manuka - czy to dobra seria Ziai?

Witajcie Kochani! 

Styczeń już powoli dobiega końca, a tu żadnych nowych postów. W ostatnim czasie byłam taka zakręcona, że niestety nie było czasu, żeby napisać coś konkretnego i z sensem. Na szczęście teraz zrobiło się u mnie trochę luźniej i już wracam. Z nową siła, energią oraz nowymi kosmetykami i testami w Nowym Roku ;)

Dzisiaj przychodzę do Was z moim przypadkowym zakupem. Mianowicie jest to seria Liście Manuka firmy Ziaja. Od samego początku kiedy usłyszałam o tych produktach byłam nimi zainteresowana. Pomyślałam, że kupię, ale jakoś nigdy nie było okazji. Podczas robienia świątecznych zakupów w grudniu natrafiłam na fajny zestaw i postanowiłam go wypróbować. Co sądzę na temat tych produktów? Zapraszam do lektury ;)


Żel myjący normalizujący na dzień/na noc

Skład: Aqua, Sodium Laureth Sulfate, Cocoanidopropyl Betaine, Cococ Glucoside, Zinc Coceth Sulfate, Glycerin, Panthenol, Allantoinm Lactobionic Acidm Propylene Lycol, Leptosperumum Scoparium Leaf Extract, Cocamide DEA, Sodium Cloride, PEG-7 Glyceryl Cocate, Sodium Benzoate, Parfum, Benzyl Salicylate, Hexyl Cinnamal, Limonene, Linalool, Citric Acid.

Żel, jak widać na zdjęciu, jest w opakowaniu z pompką, co uważam za duży plus. Bardzo to ułatwia aplikację, używanie staje się o wiele wygodniejsze. Po zastosowaniu czuć delikatny efekt ściągający, skóra nie błyszczy się (co przy mojej cerze mieszanej jest bardzo trudne do osiągnięcia). Twarz jest oczyszczona w delikatny sposób. Żel nadaje się do skóry wrażliwej, nie powoduje zaczerwienia na twarzy. Stosowanie pomaga w łagodzeniu podrażnień oraz różnych wyprysków, a także przyspiesza ich gojenie. Po zastosowaniu skóra staje się miękka i oczyszczona, przygotowana na dalsze zabiegi pielęgnacyjne. W moim przypadku stosowanie średnio raz na 3 dni wystarcza.

Tonik zwężający pory na dzień/na noc

Skład: Skład: Aqua (Water), Glycerin, Panthenol, Propylene Glycol, Gluconate, Lactobionic Acid, Mandelic Acid, Leptospermum Scoparium Leaf Extract, Polysorbate 20, Diazolidinyl Urea, Sodium Benzoate, Parfum (Fragrance), Benzyl Salicylate, Hexyl Cinnamal, Limonene, Linalool.

Forma aplikacji nie do końca przypadła mi do gustu - buteleczka z atomizerem pokazana na zdjęciu. Spryskując wacik tonikiem spora część się po prostu ulatnia i pryska dookoła. Moim zdaniem to minus tego produktu, ale uważam, że chyba jedyny ;) Przejdę zatem do zalet. Produkt w doskonały sposób przywraca równowagę i świeżość skórze, twarz wydaje się czysta i pielęgnowana. Ekstrakt z liści Manuka zawarty w produktach tej serii ma za zadanie działanie antybakteryjne. Uważam, że doskonale sprawdza się to w tym toniku. Staram się stosować dwa razy lub chociaż raz dziennie. Bardzo pomaga to mojej skórze w zwalczaniu niedoskonałości. Tonik przyspiesza gojenie się zaczerwienionych miejsc oraz wyprysków, a także łagodzi powstawanie nowych. Skóra po zastosowaniu nie błyszczy się przez długi czas, co uważam za HIT i wspaniałą zaletę tego produktu, gdyż zawsze był to mój problem. Stosowałam produkty, których producent zapewniał efekt matowania, lecz w praktyce szybko powracało to do poprzedniego stanu. Tonik Liście Manuka jest zupełnie inny. Ma działać i działa. Za to jeszcze bardziej lubię Ziaję ;) Co do działania na rozszerzone pory to nie do końca się zgadzam, gdyż nie zauważyłam u siebie drastycznej zmiany w tej kwestii. Produkt ten posiada takie właściwości, że jestem w stanie wybaczyć to jedno niedopatrzenie ;) Jak najbardziej polecam szczególnie z dwóch względów, ponieważ:
 * łagodzi zmiany trądzikowe
* sprawia, że skóra przestaje się błyszczeć i to na dłuuugo


Znacie już tą serie? Może podpowiecie, który z produktów warto jeszcze przetestować?

Czekam na komentarze ;) 
Pozdrawiam,

~Oli 

6 komentarzy:

  1. Nie znam tej serii. Ale z Ziaja poluje na kosmetyki do peelingu kawitacyjnego :) Podobno są bardzo dobre :)
    Obserwuje :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie znam, ale zainteresuję się chętnie :) Tą serię bardzo polecam. Myślę, że ja się z nią zaprzyjaźnię na dłużej :)

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. Cieszę się :) Bardzo przyjemnie się go używa

      Usuń
  3. Sama nie stosowałam, ale moje koleżanki z pracy były oczarowane tą serią.
    Obserwuję :) będę zaglądać częściej ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo fajne kosmetyki. Sama sobie kupiłam ponownie i jestem bardzo zadowolona :)
      Dziękuję, bardzo mi miło :)

      Usuń