poniedziałek, 30 maja 2016

Piękne spojrzenie z Dermedic? Czy to możliwe?

Witajcie!

Dziś dalsza część mojego testowania z Dermedic :) Kolejną rzeczą w mojej paczce był krem specjalny pod oczy i na powieki. Zainteresował mnie od razu, bo nigdy nie miałam styczności z tego typu produktów. Najczęściej wybieram po prostu krem do twarzy, a w nic innego się nie bawię. Postanowiłam spróbować tym bardziej, że to seria Sensitive odpowiednia do skóry wrażliwej. Krem jest hypoalergiczny z wodą termalną.


Produkt mieści się w malutkiej buteleczce z pompką, łatwo się wyciska i dozuje. Ma delikatną, rzadką konsystencję. Po kontakcie ze skórą robi się wręcz lejący. Dobrze i szybko się wchłania. Zapach jest bardzo delikatny, ledwo wyczuwalny.


Muszę przyznać, że produkt mnie bardzo pozytywnie zaskoczył. Zawsze uważała, że produkty, o działaniu natychmiastowych, odmładzającym itp. to tylko chwyt reklamowy. Po zastosowaniu tego kremu po chwili już zauważyłam widoczną różnicę. Skóra wokół oczu stała się bardziej napięta, delikatniejsza i nabrała takiego zdrowego wypoczętego wyrazu. A to wszystko już przy pierwszym użyciu. Jestem bardzo zadowolona z takiego efektu. Myślę, że stanie się kosmetykiem, do którego jeszcze będę wracać :)


Macie jakieś swoje sprawdzone sposoby na pielęgnacje okolic oczu?

Czekam na komentarze :)

Pozdrawiam

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz