sobota, 9 kwietnia 2016

Unboxing Pierre Rene i Garnier

Witajcie! 

Chciałabym się z Wami dzisiaj podzielić tym co do mnie dotarło w ostatnim czasie. To bardzo miłe uczucie odbierać list lub paczkę zaadresowana na nas. Zawsze jestem bardzo podekscytowana i nie mogę sie doczekać,żeby otworzyć i sprawdzić co jest w środku.


Pierwsza rzecz, którą chciałabym się pochwalić to produkt firmy Pierre Rene - Palette Match System. Dostałam paletkę oraz 6 wybranych przeze mnie kolorów cieni. Paczuszkę otrzymałam dzięki #TestMeToo jako jedna z 1000 testerek. Cala paletka prezentuje się profesjonalnie. Jest to paletka magnetyczna i sama mogę zdecydować, który cień i w którym miejscu chcę włożyć. Łatwo się je wymienia, dzięki temu,że paletka posiada miękki spód - wystarczy je lekko wypchnąć. Co do samego sklepu internetowego mam jedno zastrzeżenie. Mianowicie, po zakupie, wysłaniu,a nawet dostarczeniu status zamówienie to 'przygotowanie do wysyłki'. Sklep nie wysłał do mnie żadnej informacji o wysyłce i przekazaniu przesyłki firmie kurierskiej. Plusem jednak jest to,że przesyłka była u mnie już około południa w drugi dzień roboczy od momentu złożenia zamówienia.

#PierreReneTestMeToo #TestMeToo


Na powyższym zdjęciu widoczna jest sama paletka, bez cieni. Tylko zastanawia mnie jedna rzecz. Na filmikach w internecie, na zdjęciach widziałam paletkę na 6 cieni jako paletkę z sześcioma małymi okienkami. A taka jak na zdjęciu to paletka na róż. Czy się mylę? Zamawiała któraś z was coś z ich sklepu internetowego? Napisałam maila i czekam na odpowiedź. Po wyjaśnieniu sprawy napiszę sprostowanie. Może komuś przyda się ta informacja, gdy będzie miał podobną sytuację.


W kolejnej paczce znalazłam innowacyjny antyperspirant Garnier Neo Dry-Mist. Mam okazję go testować dzięki #ofeminin.pl. Wizualnie robi naprawdę dobre wrażenie. To kółeczko u góry mnie zainteresowało. Ciekawa byłam jaką pełni funkcję. Chciałam się także dowiedzieć o co chodzi z tą formułą suchej mgiełki. Dlatego zgłosiłam się do testów i udało się! ;)

Oba produkty przetestuję dokładnie i napiszę recenzje, gdyż na razie na ich temat niewiele mogę powiedzieć. Po dłuższym użytkowaniu wyrobię sobie o nich zdanie.

Któraś z was też może testuje to samo? Ciekawa jestem waszych opinii. Szczególnie jeśli ktoś posiada powyższą paletkę to chętnie poznam wasze zdanie.

Pozdrawiam


~Oli

EDIT: Otrzymałam odpowiedź w sprawie paletki. Zamówienie zrealizowane prawidłowo. Taka właśnie miała być. W środku mieszczą się 3 cienie w górnej linii i 3 w dolnej. ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz