poniedziałek, 18 kwietnia 2016

Dziękuję wszystkim!

Uwaga, uwaga! Dzisiaj na liczniku pokazało się wreszcie 500 wyświetleń. Wiem, że to naprawdę malutko dla nie jednej z was, ale ja uważam to za swoje małe osiągnięcie. Na pewno nie zakładałam, że tak długo będę prowadziła tego bloga, byłam przekonana, że szybko z tego zrezygnuję i mi się znudzi. Stało się jednak zupełnie inaczej. Zaglądam codziennie, sprawdzam czy nie mam wiadomości, zerkam czy kolejne cyferki się zmieniły na liczniku wyświetleń. Bardzo się wciągnęłam w to i spodobało mi się bardzo to co robię. To bardzo miłe kiedy siedzę czasem kilka godzin by coś przygotować i widzę, że moja praca została doceniona, że ktoś tu jednak zagląda, czyta to co tu wypisuję ;) To jest dla mnie największa motywacja. Dziękuje wszystkim, którzy czytają stale a także tym, którzy wchodzą tylko raz na jakiś czas. Dziękuję też za wszelkie udzielone porady i wskazówki ;) Nadal będę robić to co lubię, a przy tym może wpadną i kolejne cyferki.
Dziękuję jeszcze raz!

Pozdrawiam.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz