piątek, 15 kwietnia 2016

#Aussie #everydayme #3minutyzAussie #BadzBardziejAussie - unboxing

Ostatnio paczuszki przychodzą do mnie z niesamowitą częstotliwością. Jestem wniebowzięta, że znowu mogę się wam czymś pochwalić. Dostałam przesyłkę od everydayme.pl. Strasznie się cieszę, że mogę wziąć udział w tym projekcie. Jest to moja pierwsza kampania z nimi. Mam nadzieję, że będzie nam się przyjemnie współpracowało.


Paczka, jak widać na zdjęciu, jest bogato wyposażona. Dla siebie otrzymałam szampon (300 ml) i intensywną odżywkę (250 ml). Dodatkowo 5 pakietów - szampon + odżywka (po 75ml). Po otrzymaniu maila, że udało mi się zakwalifikować musiałam się podzielić tą informacją z koleżankami i oczywiście od razu wszystkie próbki zostały zaklepane ;) To super uczucie jak mogę sprawić komuś radość takim niepozornym prezentem.


Do własnego użytku dostałam:
  • Intensywną Odżywkę Aussie 3 Minute Moisture
  • Szampon Aussie Miracle Moist 

Do przekazania innym:
  • 5 x odżywka Aussie Miracle Moist
  • 5 x szampon Aussie Miracle Moist

Jak można zauważyć produkty dla mnie i dla znajomych trochę się różnią. Trochę mnie to rozczarowało i uważam, że jest mylące. Myślę, że lepsze efekty testowania i bardziej adekwatne opinie firma mogłaby otrzymać po testach jednakowych produktów.

Kolejną rzeczą, która zwróciła moją uwagę jest niecodzienny sposób otwierania produktów. Z odżywki należy ściągnąć najpierw folię, która jest dowodem na to, że nikt przed nami produktu nie używał. Następnie widoczny jest kawałek tworzywa naciętego w 'plusik'. Zabezpiecza to przed wydostaniem się odżywki ze środka - coś jak korek w butelkach  z sokami i wodami dla dzieci. Zastanawia mnie jedynie jak wygląda używanie tego w praktyce i czy jest to wygodne i faktycznie nie trzeba się obawiać, że coś się ze środka wydostanie kiedy nie trzeba.


Przy szamponie miałam małą zagadkę jak go otworzyć, ale szybko do tego doszłam, że trzeba powiedzieć magiczne zaklęcie i kliknąć, a wtedy samo się otwiera ;)




 "Intensywna odźywka Miracle Moisture ma najsilniejsze właściwości nawilżające ze wszystkich wariantów 3-minutowych odżywek Aussie."

Kosmetyki będą dostępne wyłącznie w sklepach Tesco (w sprzedaży od maja 2016) i drogeriach Rossmann (w sprzedaży od czerwca 2016).

Cena: Aussie 3 Minute Miracle Moisture 250 ml - 23,99zł

Zaczynam swój udział w projekcie. Swoją opinią na pewno się z wami podzielę.
A czy ktoś testuje razem ze mną? Kto dostał się do projektu? Podzielcie się w komentarzach. Ciekawa jestem jakie macie swoje pierwsze spostrzeżenia.

Pozdrawiam.

4 komentarze:

  1. Osobiście produktów z Aussie jeszcze nie miałam okazji testować, ale słyszałam o nich dużo pozytywnych opinii. Najbardziej ciekawi mnie działanie suchego szamponu, tylko oczywiście ciągle mi nie po drodze do Rosmana czy innej drogerii żeby je kupić ;/ Jakie jest Twoje zdanie na temat tych produktów? :)
    Ps chyba zostaję na dłużej :)
    http://dziewietnascieminut.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tą nową 3-minutową odżywkę polecam. Na początku mnie nie zachwyciła, ale jednak przekonała mnie do siebie. Mam wrażenie, że moje włosy wyglądają na zdrowsze i lepiej się układają. Różnicę widzę na końcówkach szczególnie - są o wiele bardziej miękkie i delikatne w dotyku.
      Suchy szampon z Aussie? Nie używałam, więc nie doradzę w tym wypadku. Stosowałam z Syossa i mogę polecić. Przyjemnie pachnie, łatwo się rozprowadza na włosach i moim zdaniem jest łagodny dla skóry głowy. Możesz poczytać tutaj o nim:
      http://olivkab.blogspot.com/2016/04/piekne-wosy-na-duzej-jak-to-zrobic.html
      PS. Zapraszam :) Będzie mi bardzo miło :)

      Usuń
  2. Niestety jeszcze nie miałam okazji stosować produktów tej marki... Ale kto wie, w przyszłości na pewno :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam z nią do czynienia pierwszy raz. Wcześniej tylko widywałam na sklepowych półkach. Myślę, że ta intensywna odżywka jest godna uwagi.

      Usuń