środa, 25 listopada 2015

Lakiery po paznokci LA LUXE - takie podobne, a jednak zupełnie inne

Witajcie! ;)

Dzisiaj chciałabym wam coś opowiedzieć o lakierach LA LUXE. Wspominałam o nich juz >>tutaj<<.

O marce:
LA LUXE PARIS to francuska marka kosmetyczna stworzona dla kobiet dynamicznych, ceniących luksus i znających obecne trendy. W ofercie można znaleźć kosmetyki pielęgnacyjne do twarzy, ciała i dłoni, a także produkty do makijażu, które spełniają również role naprawcze i pielęgnacyjne.
Produkty LA LUXE PARIS nie zawierają parabenów, silikonów i sztucznych barwników,a ich bezpieczeństwo potwierdzają testy dermatologiczne. 
Misją marki jest dostarczanie wyjątkowych receptur wyróżniających się niezwykłym bogactwem składników aktywnych, w odpowiedzi na potrzebę produktów profesjonalnych z przeznaczeniem do codziennej pielęgnacji. Marka stawia sobie za cel podarowanie każdej kobiecie luksusu w przystępnej cenie, tak by w każdej chwili mogła czuć się piękna.

Zdecydowałam się na zakup lakierów, gdyż skusiły mnie mocno nasycone kolory i atrakcyjna cena. Wybrałam kolory : 919 i 948. Testowanie zaczęłam niemal natychmiast po powrocie ze sklepu. Pierwszy wpadł mi w ręce lakier różowy. Ma on intensywny kolor. Dzięki precyzyjnemu pędzelkowi zapewnia łatwe krycie. Dwie warstwy dają optymalny efekt na płytce paznokcia. Konsystencja ułatwia aplikację, lakier nie rozlewa się ani też nie jest za gęsty. Co do schnięcia to również nie mam zastrzeżeń. Byłam bardzo zadowolona, gdyż za lakier za tak niewielkie pieniądze utrzymywał się AŻ 6 DNI na paznokciach. Nie znałam osobiście tej marki wcześniej, nie miałam okazji testować ich produktów. Tym bardziej zostałam mile zaskoczona lakierem.
Uradowana, że trafiłam na taki wspaniały produkt postanowiłam sprawdzić również kolor niebieski na swoich paznokciach. I tu już czar prysł... Okazało się produkt produktowi nie równy. Lakier wydaje się "przeźroczysty", ma mały stopień krycia. Po 3 warstwach dopiero płytka została pokryta i powstał schludny efekt. Co do samego koloru to nie potrafię sprecyzować. W zależności od oświetlenia widać w nim odcienie niebieskiego, granatowego, a czasem również pojawiają się fioletowe tony. Lakier ten wysychał dłużej niż ten, o którym pisałam wcześniej. Spowodowane to jednak było przede wszystkim większą ilością warstw.

Podsumowując, początkowo byłam bardzo zadowolona z produktu tej firmy, lecz drugi produkt szybko sprowadził mnie na ziemię. Nie są to kosmetyki wysokiej jakości jak zapewnia producent. Chyba, że tylko ja trafiłam na taki egzemplarz. Czy kupię ponownie? Hmm.. nie sądze. Zraziłam się trochę i obawiałabym się, że będą to źle wydane pieniądze i znów trafię na podobny towar.

Miałyście jakieś przygody z tą firmą? Warto zainwestować i inne ich kosmetyki? Może któraś z was mnie jednak do tego przekona ;) Proszę o wszelkie propozycje w komentarzach


~Oli

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz