środa, 11 listopada 2015

Czy nie przepłacamy za lakiery? Są tego warte? Sprawdź!

Lakier, odżywka, serum... w drogeriach wybór jest nieziemski. Można przebierać w markach, kolorach, odcieniach. Są dostępne szybko schnące i te, które potrzebują dłuższej chwili. Znajdziemy także matowe, z drobinkami świecącymi, perłowe, o połysku wysokim bądź niskim. Różnią się one również nasyceniem koloru. W zależności od lakieru jedna warstwa może wyglądać już dobrze, a czasem 3 to za mało. Na niektóre również trzeba uważać. Odżywki mają nam pomagać, ale gdy są stosowane nieodpowiednio ich efekt może być zupełnie odwrotny.
Sklepy często kuszą nas promocjami, rabatami. Czy warto się nimi interesować? No pewnie, że tak! Ale wszystko z głową. Nie kupujmy artykułów tylko dlatego, że przy nich widzimy: "SALE", "%", "RABATY 80%,70%, 60%" itp. Często sklepy podnoszą maksymalnie ceny, a dopiero od nich są obniżki. Porównując taki produkt przeceniony z produktem pełnowartościowym w innym miejscu możemy się naprawdę zdziwić, który okaże się tańszy. Sama się o tym przekonałam. Polecam zatem przed zakupem w szale rabatowym upewnić się, że to naprawdę taka świetna okazja.
Sama korzystam z rabatów jak tylko to możliwe. Również lakiery do paznokci są moimi zdobyczami ;)

W ostatnim czasie nabyłam lakiery:
Maybelline, Colorama nr 150
LA LUXE Paris nr 919
LA LUXE Paris nr 948

Maybelline, Colorama nr 150, ja kupiłam za 3 zł, cena regularna ok. 12 zł
Kolor czerwony (odcień na żywo bardziej nasycony niż na zdjęciu). O tym zakupie wspominałam już >>tutaj<< ;)
 LA LUXE Paris nr 919, nr 948, ja kupiłam za 2 zł/szt, cena regularna  chyba ok. 5-7 zł/szt ( nie znam dokładnej)
Kolor różowy (919) oraz granatowy z lekka domieszka fioletu (948). Oba lakiery mimo tego, ze tej samej firmy, tej samej serii itp, różnią się od siebie jakością. O tym napiszę już wkrótce ;)

Uważam, że lakiery kupiłam po bardzo okazyjnej cenie (szczególnie Colorama ;) ). Jeśli tylko bym miała taką okazję zdecydowała bym się na pewno na kolejny taki zakup ;). Zastanawia mnie tylko jedno.. Ile warte są takie lakiery skoro sklepy również muszą na sprzedaży zarobić? ;)
Jak widać, nie zawsze warto kupować produkty za cenę najwyższą jaką oferuję nam jeden sklep. Warto szukać takich okazji, bo na prawdę możemy trafić na coś ciekawego i wiele na tym zaoszczędzić ;)

~Oli

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz