poniedziałek, 21 grudnia 2015

Święta, Święta... Czarujmy zapachem

Dookoła słychać piosenki, które wprowadzają Nas w świąteczny nastrój. W centrach handlowych, gdzie spędzamy mnóstwo czas, bo prezenty.. bo zakupy świąteczne - składniki do ciast, ryby i wszelkie pyszności. Ulice są poprzystrajane. Na lampach mnóstwo kolorowych światełek. Ozdobione choinki na każdym kroku. Nawet patrząc na zwykłe szare bloki widzimy wieczorami jak świecą się na balkonach lampki. W domach pojawia się charakterystyczny zapach pomarańczy, które są tak popularne w czasie Świąt. Możemy wyczuć również imbir, cynamon, różne korzenne przyprawy używane przy pieczeniu pierników. Długie zimowe wieczory przed samymi Świętami możemy sobie umilić. Siadając w ciepełku, pod kocykiem, z kubkiem kakao w dłoniach. Ja sama uwielbiam podczas takich chwil otaczać się jakimiś aromatycznymi świeczkami. Ostatnio w moje rączki wpadło takie cudo






Trafiłam na nią przypadkowo. Wzięłam z racji niskiej ceny. I naprawdę NIE ŻAŁUJĘ! Obawiałam się, że skoro jest to produkt z niskiej półki cenowej to będzie charakteryzował sie 'bylejakością'. Nic bardziej mylnego! Używałam jej już kilka razy, a nie widać zbyt dużego zużycia, co świadczy o jej wydajności. Urzekła mnie swoim zapachem. Jest taki słodki, mleczny, a jednocześnie nie doprowadza do mdłości. Wystarczy, że zapalam ją na chwilę, a pokój na długo wypełnia się zapachem. Jest fantastyczna na nostalgiczne wieczory z książką. Polecam wszystkim, którzy lubią takie różności ;)

Macie jakieś sprawdzone zapachy? Może inne firmy polecacie szczególnie? Czekam na wszelkie komentarze i podpowiedzi ;)


Jako, że Święta tuż tuż chciałabym życzyć każdemu rodzinnej i ciepłej atmosfery podczas tych dni. Z czasem gdy dorastamy ten czas traci swoją magię, a bardzo szkoda. Chciałabym, żeby dla każdego świat zatrzymał się chociaż na chwilę. Odłóżmy telefony, wyłączmy telewizory. Posłuchajmy co do powiedzenia mają Nam najbliżsi. Niech ten czas Nas łączy. Wszystkiego dobrego, dużo szczęścia, miłości i skupienia na przeżyciu szczególnego czasu Świąt z rodziną.

~Oli

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz